Torsdag morgon




Jag har varit på jobbet i nästan 30 minuter, denna dag känns bra för det är den sista arbetsdagen för denna vecka!!

Det vart inget färga håret igår men i dag ska vi tydligen ta nya tag *s* ja vi får väl se hur det blir, vi har en tendes att få det att köra i hop sej så att det alltid blir inställt eller framskjutet. Men nu behövs det färgas iaf mitt hår som har växt endel tydligen sedan sist, om det inte är så att färgen bleks. Vad vet jag?

I går satt jag och skummade igenom min mobil och hittade massa goa gamla bilder, tänkte faktist lägga upp endel utav dom här i bloggen vid tillfälle. Kanske senare i kväll? Ja den som lever får se.

I går eftermiddag och kväll satt jag och redigerade en film från när grabbarna var uppe i Funäsdalen, jäklar va svårt det var och jag som har så bra tålamod med. Men jag lyckades faktist hålla mej lugn men jag slet mitt hår stundtals det kan jag lova.

Pojkarna är med mej på jobbet igen som vanligt och just nu så huserar dom ute i rastgården, det regnar ju lite ute så dom ska få gå in i sin "kojja" om ett tag.


Tänkte om jag mot förmodan skulle glömma att säga Glad Påsk
Så passar jag på att göra det nu helt enkelt.

GLAD PÅSK!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0