Nej nej nej!!!



Usch va trött jag är på snö nu!
Det känns verkligen helt absurt att det dalar ner flingor här igen, usch så less jag blir!

Jag har i alla fall hunnit med att jobba i dag, känns skönt även om de flesta är lediga och låg hemma och grisa i sina sköna sängar.
Hacke och kidzen drog upp till Funäsdalen i dag och jag ska bara njuta av lugnet och av att kunna ha det rent och snyggt runt mej HAHA skämt och sido. Men jag behöver inte plocka undan efter någon annan än mej själv, kan vara skönt i bland även om det kanske inte är så jätte jobbigt i den vanliga vardagen.


Så här såg det ut när jag åkte hem från jobbet, BLÄÄÄÄ!!



Inte så nice alls som ni kan se riktigt oskönt var det att köra med i all jäkla slask!

Nej nu ska jag snart sätta mej och redigera lite bilder jag tog igår, sen kommer dom med nästa uppdatering!

C Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0