Kalk!! (Jag slog slag i sak och fixade bilderna direkt!!)




Har jag tagit bort nu under ett par timmar.
Jag ska visa er resultatet senare om jag orkar, vart helt slut av allt rengörande..

Nu är det Arga Snickaren sen är det ut med doggsen och sen är det nog banne mej dags att hoppa i säng!

Här är Before





And After.....





Helt sjukt va äckligt det blir av schampo, balsam och allt annat skit som passerar ner i avloppet.
För att inte tala om allt äckligt hår....
Det äckligaste är att det är till 98% mitt hår som ligger där och luktar bläää!!
Summan av det hela är att det inte är tillräckligt mkt lut mot avloppet, för hade det varit det så hade det inte blivit så mkt kalk. Vattnet hade då runnit ner i avloppet i stället för att ligga kvar på golvet och kalka fast.

Nu är det over and out!!


C ya!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0