I dag händer det inte mkt




Känns lite som en ta igen sej dag utan att varit uttagen *s*
Jag är så fruktansvärt trött och jag fattar inte varför?!!
Är det för att det är på väg att bli vår och sommar? Nää som sagt jag har ingen aning, kanske dags att kolla värden igen så man inte ligger åt fanders.

I dag ska vi äta pizza och det ser jag fram i mot *mums*, det var länge sen jag satte i mej en pizza hehe. Bäst att stoppa i sej lite mirakel medicin så jag överlever natten och dagen efter.

För er som har problem med magen och inte kan äta saker som tex pizza så rekomenderar jag dessa starkt, om du problemet blir magknip och dåligmage. Funkar kanon för mej och har gjort mitt liv betydligt enklare!


I Lördags var vi ute till Bergshamra och grillade, ja och endel dom drack bärs =).






Ute på gräsmattan satt Frost och väntade, precis som han alltid brukar göra när det vankas grillning.
Det är nämligen så att min kära mor brukar slänga ut käk till honom så han sitter där och väntar, ser ganska kul ut och jag ska lägga upp en bild så att ni får se *s*

Min mobil är helt mongo så jag kan inte föra över mina bilder, lyckades med en endaste sedan vart det trvär stopp.

Kanska ska göra ett mobilt inlägg =)



C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0