Besluts ångest




Jag vet inte riktigt om jag ska ta och titta på film eller om jag ska hålla mej till att zappa på tvn.
Om inte så är det den här filmen jag tänkt se men som sagt jag vet inte om jag vågar se den själv, tanken var att jag skulle se den med killen men det har inte blivit av. Jag är dessutom ganska nyfiken på den =) den ska vara bra men konstig så hmmm ja man vet ju aldrig. Tänk om den är as läskig då kommer ju den här natten bli riktigt rolig. Eller INTE!







Funderar på att låna boken av mamma men den har en helt annan titel än vad filmen har, Patient 67 om jag inte har helt jäkla fel.

En kompis ringde precis och någon idiot håller på  och ringer till henne och bara andas i luren, fy fan alltså jag hatar sånt för man blir rädd oavsett. Det är obehagligt och man vet inte riktigt hur man ska ta det. Hur ska man ta det?  Jag hörde tom hur det ringde i bakgrunden och hur hennes son svara och sen la på när hon sa till honom att göra det.
Näää Usch värden är full av idioter!!
Jag hoppas verkligen att hon slipper fler sådana samtal nu för h*n har ringt 13 gånger för mkt redan.


Nu är det tydligen igång igen, ge dej och skaffa dej en hobby som inte stör någon annan!!!
Jag hoppas att personen tar sitt sunda förnuft och lägger av med det h*n håller på med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0