Ännu en dag




Har skridit förbi och jag sitter här i soffan med datan i knät och tvn står på Kanal5, haha allt på en gång.
Sitter dessutom och lyssnar på Enya-Boadicea med tankarna någon helt annanstans än på allt det som sker runt i kring mej just nu.

Man kan bara konstatera att man är och har varit lyckligt lottad som inte haft oturen att råka ut för diverse hemskheter som andra tydligen råkat ut för och lever med det än i dag.
Jag får gåshud!


Till något helt annat.
I morgon är det dags för Mr Djurslyddsinspektör att komma på besök igen, jag tror det kommer att gå bra så klart. Vi är så skötsamma så med papper och vårt omhändertagande av djuren! Men det brukar alltid finnas någon liten sak som kan påpekas, men inget som är värre än att vi snabbt kan fixa till det.


I kväll blir det TV, kompisens gubbe är med i detta program så det är lite extra kul när någon man känner finns med i rutan =)





Efter det och fram tills dess vet jag inte alls vad jag ska göra???
Kanske man ska ta och rasta dammsugaren?




C ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0